لباس عروس باشکوه سواروسکی

سواروسکی در صنعت مد و فشن 

جواهرات یکی از زینتی ترین، براق ترین، باشکوه ترین و شفاف ترین عنصری است که در همه قرون و سالیان از آن به عنوان زیورآلات برای دختران و زنان که در آن زمان اشرافی نام داشتند استفاده میشد. خاصیت هایی داشت. اما بیشترین هدفی که در استفاده از آن بود با ارزشمند بودن و گران قیمت بودن آن بود که خاص بودن را به همراه داشت.

برند سواروسکی شهره بسیار زیادی دارد. از زمان قدیم که دانیل سواروسکی این شرکت را تاسیس کرد، محبوبیت بالایی داشت. این محبوبیت کماکان ادامه دارد و در صنایع مختلف همچون زیورآلات،لوستر، عینک، عدسی های تلسکوپ و همچنین مد و لباس افتخارات زیادی را کسب کرده است.

-یکی از محصولاتی که تاثیر زیادی روی این شرکت گذاشت صنعت مد و لباس بود. سواروسکی با کریستال های محبوب و درخشانی که دارد وارد عرصه مد و لباس شد. و درخشندگی کریستال هایش را این بار بر پارچه های لباس به نمایش گذاشت. محبوبیت لباس ها زمانی اوج گرفت که هنرمندان از جمله جنیفر لوپز و دیگر هنرمندان با به تن داشتن لباس هایی با کریستال سواروسکی درخشندگی خود و شرکت را ارتقا دادند.

لباس عروس

در ادامه سواروسکی کریستال هایش را در لباس های عروسی به نمایش گذاشت. تا محصولاتش در بهترین خاطره های مردم حک شود. لباس عروس با دیزاین های جدید. با تعداد انبوهی از کریستال. که سزاوار یک مجلس عروسی باشد. برخی طرح های لباس عروس با دیزاین پایین تنه است. یعنی کریستال هایی که فقط در قسمت پشت و پایین لباس قرار دارند. و همچنین دیزاین هایی که کریستال در قسمت بالاتنه و به صورت توری درآمده است تا نمای کریستال با رنگ پوست جلوه خاص تری را دهد.

[URIS id=13573]

لباس های سواروسکی آنقدر درخشید تا زمانی رسید که دختر دانیل سواروسکی در راستای ازدواج بود. و لباس عروسی خود را با دیزاین خلاقانه و همچنین با انبوهی از کریستال های قیمتی سواروسکی تزئین کرد. تا درخششی بیش از لباس های دیگر سواروسکی را تجربه کند.

لباسی با وزن 48 کیلوگرم با 500.000 کریستال به ارزش $ 1.000.000 دلار.

عکس های مراسم عروسی دختر سواروسکی را می توانید در این مقاله تماشا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.