شرایط استفاده از ضمانت
1- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، پارگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
– استفاده نادرست پس از تحویل کالا همچون، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا )2- مغایرت داشتن کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش الروسا به صورت تلفنی اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.3- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش الروسا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
5- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
تحویل کالا از مراکز حمل و نقل و یا پست به منزله تایید سلامت فیزیکی محصول توسط مشتری میباشد و در صورتی که آسیب دیدگی در همان لحطه قابل مشاهده باشد ، مشتری میتواند از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
توجه داشته باشید که هرگونه وارد آمدن صدمات به محصول توسط مشتری امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.