جواهرات و سواروسکی

جواهرات و سواروسکی

جواهرات و سواروسکی-جواهرات یکی از زینتی ترین، براق ترین، باشکوه ترین و شفاف ترین عنصری است که در همه قرون و سالیان از آن به عنوان زیورآلات برای دختران و زنان که در آن زمان اشرافی نام داشتند استفاده میشد. خاصیت هایی داشت. اما بیشترین هدفی که در استفاده از آن بود با ارزشمند بودن و گران قیمت بودن آن بود که خاص بودن را به همراه داشت.

با گذشت سالیان سال مردم  همان زرق و برق را در جراهرات ساختگی و بی ارزش می دیدند. که با همان درخشش جواهرات اصلی است. اما با قیمت پایین تر و بازار بهتر. باز با گذشت زمان مردم متوجه شدند که مهم زیباییست و کمیاب بودن و نایاب بودن آن چندان اهمیتی ندارد. و از آن جایی که تنوع طلبی زیاد شده بود پس دیگر نمیتوانستند برای هر مجلس و مهمانی جواهر گران جداگانه بگیرند. پس شرکت ها وارد میدان شدند و جواهراتی با همان زیبایی جواهرات معدنی ساختند و استقبال زیادی از آن ها شد.

حال جواهرات را به شرکت ها و روش ساخت و تراشه های آن میشناسند چون شرکتها روش ساختشان متفاوت است و همین باعث رقابت میشود.

سواروسکی (SWAROVSKI) یک شرکت اتریشی است. که با تراشه های حیرت انگیری که به کریستال ها ایجاد میکند. می توان گفت یکی از بهترین سازنده جواهرات صنعتی است. که در سال 1985 توسط دانیل سواروسکی تاسیس شده است. سواروسکی علاوه بر تولید کریستال و لوازم تزئینی به تولیدات متفاوتی همچون عدسی شیشه های عینک، تلسکوپ های پیشرفته، دوربین های شکاری نیز مشغول می باشد.

کریستال های سواروسکی در زیورآلات :

کریستال اتریشی سوارسکی در انواع زیورآلات انگشتر، دستبند ، گوشواره، گردنبند و … فعالیت دارد. کمپانی Swarovski طرحهای مختلفی برای مردان و زنان ارائه میدهد. که به دلیل کیفیت بالا که دارند در سراسر کشور ها محبوبیت بالایی دارند سوارسکی در تولیدات خود از کریستال هایی با تراشه های جدید استفاده میکند. که زیبایی آن گاها از جواهرات اصلی و معدنی بالاتر است.

درخشش و زیبایی :

محصولات سواروسکی بخاطر درخشش زیاد و کیفیت بالا و زیبایی خیره کننده محبوبیت بالایی دارد. این محبوبیت همچنان ادامه دارد به اندازه ای که کریستال های سواروسکی در ماشین های معروف و محبوب استفاده میشود همچنان در صنعت پارچه هایی با روکش کریستال هم فعالیت دارد که از قیمت بالایی برخوردار است.


بازدید محصولات

المان های سواروسکی

المان های سواروسکی به جز زیورآلات برند سواروسکی به دلیل درخشش بالا و زیبایی محصولات در برند های دیگر نیز استفاده می شود. برند های مختلفی از جمله ژوپینک و کلیو و الروسا از المان های سواروسکی در طرخ های آویز، دستنبند، گوشواره ، …. استفاده میکنند.

نتیجه کلی

سواروسکی یکی از بهترین و موفق ترین برند در صنعت ساخت جواهرات است. که در زمینه های مختلف اکسسوری و زیورآلات همچون آویز، دستبند، گوشواره، ساعت های مطرح در سطح جهانی همچنین در صنعت پارچه و مد و فشن و در شرکت های خودرو سازی همچون BMW فعالیت میکند. ساخت تلسکوپ های حرفه ای و عدسی عینک هم جزوی از پیشرفت برند سواروسکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.