پرفروش ترین ساعت های سواروسکی زنانه

پرفروش ترین ساعت سواروسکی-ساعت های سواروسکی یک از محبوب ترین ساعت های شناخته شده در جهان است که استقبال زیادی از طرف مردم و هنرمندان شده است. تنوع های بسیار زیادی که محصولات سواروسکی دارند، فرصت انتخاب را زیاد و قدرت انتخاب را سخت میکند.

ساعت هایی با بهترین موتور ها و زیبایی هایی که هر چه به مدل های متنوع آن بیشتر نگاه کرد زیبایی های بیشتری را در آ می توان کشف کرد. اما یکی از گزینه هایی که می توان برخی از محصولات سواروسکی را از بقیه جدا کرد، 10 Best Selling یا ۱۰ محصول پرفروش آن است که تشخیص را کمی آسان تر میکند.

ساعت های زنانه ای که میخواهیم در این مقاله بررسی کنیم 5 مدل از پرفروش ترین ساعت های سواروسکی در سال ۲۰۱۸ می باشد. البته در حال حاضر هم از پرفروش ترین محصولات هستند.

1. CRYSTALLINE OVAL WHITE WATCH 

ساعت Oval white یکی از پرفروش ترین ساعت های موجود سواروسکی می باشد. شاهکاری از تلفیق دیزاین و درخشندگی. اثری کاملا متفاوت. جنس حلقه بیرونی Stainless Steel. حلقه داخلی دایره با کریستال های شفاف سواروسکی پر شده است.بند چرم گوساله سفید با سگک آردیلون و ضد آب.

2.CRYSTALLINE OVAL WATCH ROSE-GOLD TONE  

ساعت Oval gold یکی از پرفروش ترین ساعت های موجود سواروسکی می باشد. شاهکاری از تلفیق دیزاین و درخشندگی. اثری کاملا متفاوت. جنس حلقه بیرونی rose gold Stainless Steel. حلقه داخلی دایره با کریستال های شفاف سواروسکی پر شده است.تسمه – فولاد ضد زنگ با پوشش رنگ طلای رز ، 19 سانتی متر ؛ کوارتز سوئیس.

3.Alegria Watch, Gray

ساعت ALEGRIA یکی از پرفروش ترین ساعت های موجود سواروسکی می باشد. این مدل با حاشیه های کریستالی که مانند آینه عمل میکند زیبایی و درخشندگی را بالاتر از تصور کرده است. البته این را باید ذکر کرد که محصولات سواروسکی از نزدیک زیباتر هستند به دلیل اینکه از نزدیک درخشندگیه زیباتری دارند. جنس بدنه استیل و روکش شده با طلای رزگلد و ضد زنگ نشانه ضد آب بودن آن است. قاب ۳۳ میلی متری ساخت سوئیس.مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متر. طول بند ۷ الی ۷.۸ اینچ. بهترین انتخاب برای فضای رسمی و شیک برای هر نوع مدل لباس.


بازدید محصولات

4.OCTEA NOVA WATCH BLACK TONE

با ساعت OCTEA NOVA شیک و خاص باشید. یکی از زیباترین ساعت های سواروسکی که درخشندگی آن حیرت انگیز است. کریستال دور ساعت سواروسکی است که دارای ۶۸ وجه نورانی دارد. کیفیت بدنه فولاد ضد زنگ رزگلد است. صفحه آفتاب گیر مشکی با بند چرمی اصل زیباسازیه ساعت را کامل میکند. قاب ۳۶ میلی متری و مقاوم در برابر آب تا عمق ۳۰ متری. ساخت سوئیس.

5.CRYSTALLINE HOURS WATCH

ساعت CRYSTALLINE HOURS WATCH یک طرح خارالعاده با تقریبا ۲۰۰۰ کریستال سواروسکی است.کیفیت بدنه فولاد ضد زنگ روکش شده با طلا. همچنین بند چرمی اصل و مقاوم بودن آن در برایر آب تا عمق ۵۰ متر. ساخت سوئيس با بهترین موتور.

 

یکی از دیزاین های خلاق با کریستال های سواروسکی

LEOPARD WATCH

ساعت swarovski -ساعت  کار شده با کریستال های سواروسکی. بدنه استیل درجه یک Stainless steel با کیفیت بالای آبکاری طلا. موتور استفاده شده در این ساعت موتور ژاپنی است. رنگ ثابت و ضد حساسیت است همچنین تا عمق ۳۰ متر ضد آب است و بهترین هدیه برای مناسبت های خاص میباشد. دیدن محصول

 


بازدید محصولات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.