لباس عروسی دختر سواروسکی به ارزش بیش از $1 میلیون دلار

ویکتوریا سواروسکی Victoria Swarovski

دانیل سواروسکی که صاحب برند سواروسکی است. کسی که از زیورآلات تا تلسکوپ و لباس و حتی در صنعت ماشین هم کریستال های خود را وارد عرصه کرده است. پس مطمئنا در مراسم ازدواج دخترش ویکتوریا هم کریستال هایش را به نمایش میگذارد اما خلاقانه تر.

ویکتوریا سواروسکی. خواننده و داور برنامه گات تلنت got talent کشور آلمان. ویکتوریا با مردی به نام ورنر یک مردی که در مونیخ زندگی میکرد به تاریخ 16 ژوئن 2017 در ایتالیا ازدواج کرد.مهمانانی که از سراسر دنیا دعوت شدند.

مراسمی سه روزه از پنجشنبه شب تا شنبه صبح که در پنجشنبه شب مراسم خوش آمد گویی از طرف عروس و داماد آغاز میشد و جمعه مراسم اصلی و شنبه صبح با مراسم خداحافظی از مهمانان به پایان میرسید. پنجشنبه ویکتوریا با لباسی قرمز رنگ با کریستال های سواروسکی از مهمانان خوش آمد گویی کرد و داماد هم با لباس سفید مراسم را آغاز کرد.

PHOTO BY CHRIS SINGER & JOHANNES KERNMAYER

مراسم عروسی در کلیسا

جمعه همه برای اجرای مراسم به کلیسا دعوت شدند. بعد از ظهر جمعه ویکتوریا با ورود خود همه را حیرت زده و غافلگیر کرد. لباس با خاص ترین طراحی و کریستال هایی که مانند ستاره میدرخشیدند. لباسی به ارزش بیش از $ 1.000.000 میلیون دلار و وزن 46 کیلوگرم از بدو ورود به کلیسا همه را محو خودش کرد و مانند یک استیج توجه همه را ساعت ها جلب کرد. 500.000 هزار کریستال در یک لباس عروس مانند میلیون ها ستاره در آسمان زیبایی دارد به خصوص اگر کریستال های سواروسکی باشد.

PHOTO BY CHRIS SINGER & JOHANNES KERNMAYER

در ادامه مشغول بریدن کیک 5 طبقه خود شدند و این بار مراسم اصلی خود ویکتوریا آغاز شد. ویکتوریا لباس خود را تغیر داد و لباس مخصوصی که برای خوانندگی طراحی شده بود را بر تن کرد. به بالای استیج رفت و با صدای خود مجلس را مدهوش کرد. استیج با نور پردازی و تیم عالی اداره میشد.

PHOTO BY CHRIS SINGER & JOHANNES KERNMAYER

برای شام میهمانان در پنجشنبه شب پلن جالبی چیده شده بود. میهمانان برای ورود به رستوران به اتاق لباس هدایت میشدند. در آن مکان مردان باید لباس سفید و زنان لباس قرمز تن میکردند تا مجلس یک دست شود.

مراسمی پر از شور و شوق و خوشگذرانی که بهترین خاطره را در ذهن میهمانان حک کرد.

PHOTO BY CHRIS SINGER & JOHANNES KERNMAYER

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.